Utställning

 
Nu var det väldigt längsen jag uppdaterade bloggen och jag funderar på att skaffa mig en hemsida istället och använda min facebooksida som blogg där jag kan nå ut till lite fler. Mer info om allt detta kommer när jag vet närmare hur jag ska gå till väga med allt! 
 
RIKTA ISTÄLLET UPPMÄRKSAMHETEN HIT! För nu är det äntligen dags för min första separatutställning. Vernissagen är redan nu på lördag mellan kl 10-14 på Galleri Sandström i Falköping. Jag har arbetet med den här utställningen i ungefär ett år så det är blandade känslor inför utställningen. Men mest ska det bli otroligt spännande men även nervöst att se vad besökarna kommer tycka. 
Alla är varmt välkomna!
 
Glöm inte att gilla min facebooksida för att få mer information inför utställningen: Moa Björnberg- Art by Moa
Kram Moa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide