Keyson


Blyerts A3
 

Ett beställningsarbete på Keyson. Teckningen är flera månader gammal, men är fortfarande en av mina personliga favoriter. Beställningen fick jag av en kompis som ville ha en teckning på hennes häst, och kortet som jag utgått ifrån är taget av henne. 

 

Ni får räkna med att bloggen kommer blandas med nya och gamla bilder jag gjort, såhär i början. Så till er som följt mig på instagram (artbymoa moabjornberg), ni får stå ut med lite upprepningar. Vill försöka ha de flesta verk samlat på ett ställe, där alla enkelt kan se vad jag gjort och jobbar med för tillfället.

 

Ha en fortsatt trevlig onsdagkväll!


Kommentarer
Postat av: Erica

Så snygg!

Svar: Tack så mycket Erica! :D Jag såg bilden du gjorde igår, superb!
Moa Björnberg

2013-11-27 @ 21:34:17
URL: http://ericaellys.blogg.se
Postat av: Inger Fronth

Moa du ritar fantastiskt 👍

Svar: Tusen tack Inger!! :))
Moa Björnberg

2013-11-27 @ 22:30:54
Postat av: Elin

Hej! Gud vad fint!
Får man kopiera bilderna? Har själv en koppling till Keyson. :)

Svar: Hej! Tack så mycket! Vi kan diskutera mer via mail, min mailadress är: [email protected] :))
Moa Björnberg

2013-11-28 @ 10:11:48
URL: http://linion.blogg.se
Postat av: Amandaaa(estet)

Du är så jäkla grym! Men det vet du redan :D

Svar: Taaaack Amanda!! Du är grym!! :D
Moa Björnberg

2013-11-28 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide