Omtalat

 
Var bara tvungen att skriva ett tack-inlägg till alla er därute och även en liten uppdatering om hur läget ser ut just nu! 
 
Kan knappt fatta att det är sant. Tack vare Omtalat.nu har bloggen slagit besöksrekord igen. Inte nog med det så har även min facebooksida och instagram ökat avsevärt i följare. Från drygt 300 följare på instagram till 1500, tack för det. Visningarna på min youtube video har även den ökat sen i fredags, från drygt 800 till 28 000! Många har hört av sig till mig under helgen och ni är så fina allihop. Sen är det många som delat Omtalats inlägg på facebook, vilket gör mig så otroligt glad, extra tack till er, då ni hjälper mig att sprida min konst. Men självklart stort tack till alla som uppmärksammat, följt, gillat och kommenterat. Kram på er allihop ♥
 
 Har ni missat artikeln som omtalat skrivit så finns den att läsa här.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så jäkla grym, detta förtjänade du verkligen!! ♥

Svar: Tack Malin! ♥♥
Moa Björnberg

2015-01-28 @ 19:30:06
URL: http://mlarssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide