Tillbaka efter uppehåll

Bloggen har stått orörd över sommaren och hösten, men nu är jag tillbaka för att förhoppningsvis kunna köra på som vanligt. Höstterminen är snart slut och därefter väntar vårterminen med troligtvis en hel del plugg. Jag ska försöka vara så aktiv som möjligt här på bloggen och lägga ut bilder från skolan och det jag hinner med här hemma. Efter det kommer studenten (!) och då hoppas jag kunna få den tid jag behöver för att få ner, på papper, mina idéer som ännu bara är teckningar i mitt huvud. Tills dess kommer jag göra mitt bästa och jag hoppas ni gillar det ni ser här på min konstblogg.
 
Vad har ni missat under sommaren? Ja, inte så mycket faktiskt. Jag har jobbat med flera beställningar, bland annat några lite större i A2. Det blev inte någon utställning under konstnatten för mig i år heller, hade varit roligt, men det är så svårt att få tid till allt! Jag ska försöka hinna med nästa år. 
 
För övrigt kan det vara bra för er att veta att jag tagit ett uppehåll från beställningar. Jag kommer att göra färdigt de teckningar som har beställts hittills men efter det kommer jag alltså hålla upp ett tag. Detta är på grund av skolan, som jag väljer att fokusera på och även för att hinna med att experimentera och utvecklas mer. Så förhoppningsvis kommer jag återta beställningar framöver men när det blir vet jag inte ännu. Så fort jag känner att jag hinner med meddelar jag er!
 
Har ni några funderingar, kontakta mig ([email protected]) och fortsätt gärna kika in hit igen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide