Galleri Sandström

 
Här är lite bilder från Galleri Sandström där jag nu är representerad. Än så länge hänger där bara elefanten i blyerts men tanken är att fler verk från mig ska lämnas in. Teckningen hänger i galleriets showroom där den hänger tillsammans med verk skapade av ett 30-tal andra konstnärer. Är ni intresserade av att kika på elefanten i verkligheten är det bara att besöka Galleri Sandström, Trädgårdsgatan 32 i Falköping. Jag känner mig lite nervös och förväntansfull men framförallt tacksam över att få chansen att synas och nå en ny publik. Kan inte riktigt beskriva hur roligt och otroligt jag tycker att det är! 
 
Vill ni veta mer om Galleri Sandström och få fler uppdateringar om vad som händer där, så kan ni gilla deras facebook sida, tryck här för att komma till sidan. Jag vill även passa på att tacka för det fina gensvaret jag fått där på elefanten, det betyder jätte mycket! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide