Studieresa Stockholm

 
 
Förutom att det snöade och var kallt i Stockholm var det tre mycket givande och inspirerande dagar. De var även väldigt intensiva då vi hann besöka Kulturhuset, Medelhavsmuseet, gå på en gallerirunda i Söder, besöka Moderna, Historiska, Fotografiska och Magasin 3. Personligen trivdes jag bäst på gallerirundan och fotografiska. Jag gillar verkligen att göra såna här resor ibland, det kliar i fingrarna när man går runt och tittar.
 
Idag ska jag till Kulturhuset i Skövde för att genomföra sista delen av mitt gymnasiearbete! Så efter idag är det bara utvärdering och redovisning kvar. Information och bilder av vad jag arbetat med kommer ut på bloggen nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide