Bilder från konstnatten

 
Jag skulle vilja tacka alla som kom och besökte mig och mina teckningar under konstnatten. Det betyder jättemycket för mig att få så fin respons, och jag suger åt mig all positiv energi från helgen och sätter mig vid ritbordet. Helgen har fyllt mig med motivation och inspiration, tack! Jag kommer nu att fortsätta med förberedelserna inför ett projekt längre fram och kommer ge er mer information om vad det innebär om ett par veckor. Tillsdess kommer jag bland annat lägga ut lite bättre bilder på teckningarna längst till vänster, som är mina två senaste teckningar.
 
Den nedersta bilden är ifrån mitt andra instagram konto: @moabjornberg

Kommentarer
Postat av: Sandra Lundin

Men kära nån, hur duktig är inte du?!
Har kollat igenom en mängd olika inlägg nu och wow, vad grym du är!

Svar: Tack så jättemycket Sandra! Lyssnade igenom din podcast igår och blev väldigt inspirerad till att få lite bättre struktur och planering här på bloggen. Så tack för alla tips men kanske framför allt tipset om Bullet Journal. Perfekt för en listmänniska som jag!
Moa Björnberg

2014-11-14 @ 07:00:02
URL: http://atilio.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är omöjligt..!! Man kan inte vara så bra på att rita!!??

OMFG va grymt duktig du e!!! :D :O

Svar: Tusen tack för din underbara kommentar! Vad glad jag blir! Kram på dig
Moa Björnberg

2014-12-10 @ 11:37:23
URL: http://brunettchick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide