Landskapsmålning

 
Akryl 48x35 cm
 
Här är en bild på landskapsmålningen som jag nämnde i förra inlägget. Det ligger många timmar bakom den men det har varit riktigt roligt att måla. Svårast var nog att få till de disiga molnen och nyanserna på berget. Att sedan behöva göra det två gånger på grund av speglingen i vattnet gjorde ju inte saken bättre. Trots lite svordomar och ett trytande tålamod på vägen känner jag mig nöjd och jag börjar allt mer tycka om att måla i akryl.
 
Idag har jag äntligen fått starta mitt välbehövliga jullov. Känns helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Erica

Bäst!

Svar: Tack Erica, din med ju!!
Moa Björnberg

2013-12-20 @ 19:54:56
URL: http://ericaellys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide