vår

 
Jag arbetar för fullt på nya teckningar och letar hela tiden efter nya motiv. Just nu sitter jag och tecknar på bilden ni ser ovan. Jag vet att ni som följer mig på instagram redan har sett bilden. Jag önskar verkligen jag hann vara mer aktiv här och på instagram, men tiden räcker inte till. Plus att varje teckning tar lång tid, vilket bidrar till att det inte finns teckningar att visa tillgängliga hela tiden. Hoppas ni försår ♥ Är det något annat ni önskar att jag skriver om, så får ni gärna ge förslag, gärna något som relaterar till ämnet konst.
 
Fler bilder från den här teckningen kommer så fort den är färdig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide