Tack alla ni fina!

 
 
Ni som läst tidningen idag eller befann er på torget igår vid tre tiden, vet redan att jag blivit tilldelad Lions stipendie 2013! Jag tänkte bara med detta inlägg än en gång säga stort tack, för det betyder verkligen mycket för mig. Att veta att det finns människor som uppskattar det jag gör och tror på mig, känns helt underbart! Så tack för den otroligt fina motiveringen, de underbara blommorna och tack för den fina checken. Är så himla glad! Tack!
 
Jag tänkte även passa på att tacka för all fin respons jag fått på bloggen. Ni ska veta att varje litet fint ord värmer och det är svårt att förklara hur glad de gör mig. Många har även hört av sig och visat intresse för att beställa. Jag tycker det är jätteroligt att intresset för beställningar finns, men hur gärna jag än vill ta emot dem, kan jag inte för tillfället. Hoppas ni förstår. Jag får stålsätta mig varje gång för att inte tacka ja.
 
Så tack! Ni är alla så fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide