En vecka kvar

 
Snart är hela grunden färdig så jag kan gå in och jobba med mer detaljer. Målet är att bli färdig innan jul och nu är det bara en vecka kvar. Försöker sätta upp personliga deadlines för teckningarna nu inför utställningen så jag hinner med allt jag tänkt mig. I skolan fick vi ju lära oss att jobba med just deadlines när vi målade inför olika uppgifter. Detta kanske inte passar alla. Skapandet är ju något som man kanske inte alltid vill pressa fram. Men för mig funkar det bra och jag kanske ser mina deadlines mer som riktlinjer, men det är bra för att få lite struktur i arbetet här hemma. 

Kommentarer
Postat av: Elin karlsson

Men så fint! Gud vad duktig du är!! :)

Svar: Vad glad jag blir! Tusen tack för din fina kommentar!
Moa Björnberg

2014-12-17 @ 16:26:09
URL: http://baraaeelin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Väldigt fina teckningar! Grankotten ser så levande ut!

Svar: Tack Matilda!
Moa Björnberg

2014-12-18 @ 21:46:20
URL: http://tuttblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide