Världen är uppochner

 
Världen uppochner (alltså vilket ord? inte vackert.) Bilden togs för ungefär ett år sedan under en av mina promenader. Solen lös fint på våtmarken och mobilkameran åkte fram direkt. Då såg den helt annorlunda ut. Genom att bara vända bilden så blev världen en annan. Jag tycker det är så härligt att fotografera även fast jag inte kan ett dugg om alla diverse kamerainställningar. Men att försöka fånga något på bild och fundera kring kompositioner är så himla roligt.
 
Teckningen jag jobbar med är i stort sett klar och kommer ut på bloggen nu nån gång innan jul. Jag höll min deadline minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide