2014

Jag hoppas att ert avslut på 2013 varit bra! Nu är det 2014 och jag önskar er alla ett mycket gott nytt år framöver. Detta är ett tidsinställt inlägg och troligtvis åker jag just nu skidor nerför en av Åres alla backar. Underbart och en bra start på det nya året helt enkelt. Jag tänkte nu bara berätta för er lite kort om mina planer inför 2014:
 
Först och främst, som ni redan vet, börjar jag året med ett uppehåll från beställningar. Jag ska fokusera på skolan men kommer även påbörja ett projekt utanför skolan, detta är något som inte är helt tidsbestämt, men mer info om detta kommer, håll utkik!
 
I skolan kommer det troligtvis bli mycket arbete och förhoppningsvis sådant jag även kan visa upp här på bloggen. Ett arbete som kommer ta mycket tid är mitt gymnasiearbete, ev kommer jag berätta mer om det när det kommit igång ordentligt. Våren kommer bli hektisk, det känner jag på mig, men också så otroligt rolig. Student och allt som hör därtill, resor och konst kommer förgylla dagarna och jag hoppas på att kunna dela med mig av så mycket som möjligt! 
 
Efter studenten börjar allvaret på riktigt. Jag vill plugga vidare, men inte direkt. Jag ska försöka skaffa jobb (vilket inte alltid är så lätt) men jag vet redan nu att jag har beställningar inplanerade. Har jag inte kommit igång med beställningar innan dess, kommer jag troligtvis göra detta då! Jag lovar ingenting, men det är målet i alla fall. Förhoppningarna är även att delta i Konstnatten 2014, som är något jag velat göra länge sedan debuten 2011, men inte haft tid med sedan dess.
 
Detta är de planer jag har, de kanske inte är så många men jag kommer försöka ta året som det kommer. Ägna tid till att tjäna pengar, fundera ut vad jag vill plugga och självklart konsten. Jag hoppas på ett bra 2014!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide