Aktuellt just nu

Som en del vet är det dags för mig att ta studenten den 13 juni och det är delvis därför jag inte har hunnit uppdatera här på bloggen. Jag har fått lika fint gensvar på lejonen som på elefanten och även den såldes omgående, vilket känns helt fantastiskt! Vill ni åka och se på mer konst jag gjort hänvisar jag er till dessa två ställen:
 
Estetelevernas årliga utställning, Vernissage 27/5 2014 
Skaraborgssalongen, Vernissage 6/6 2014
 
Estetutställningen pågår även den 2- 4 juni och vi visar upp det vi gjort under vårt sista läsår! Den äger rum på Rudbecksgymnasiet i Tidaholm, på vulcanön På Skaraborgssalongen är det den gamla gubben som blivit antagen och den hänger där tillsammans med konst från alla skaraborgs hörn, från 6 juni- 30 augusti! Utställningen hänger i konsthallen på kulturhuset i Skövde.
 
Väkommna!
 
Mer info: 
https://www.facebook.com/events/462339013912079/
http://www.skovde.se/Kultur/Kulturhus/Konstenheten/Skaraborgssalongen-2014/
 
Jag har vissa planer på vad jag ska göra efter studenten, och jag längtar redan! Men mer om detta i ett annat inlägg. Hoppas vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide