Tänk stort, tänk mer plats.

 
Jag har äntligen skaffat mig ett större skrivbord! Det var verkligen välbehövligt då jag haft svårt att få plats med allt på det gamla, särskilt med tanke på att teckningarna sällan blir mindre än i A3 format. Som ni ser har jag ändå valt att behålla mitt tidigare svarta skrivbord, i alla fall tillsvidare. Jag vill kunna ha igång två teckningar samtidigt och vet inte om det gamla skrivbordet då kommer komma till användning. Teckningen ni ser lite utav är snart färdig och kommer komma upp på bloggen inom kort. Tänk vad lite miljöombyte eller uppfräschning kan göra med både motiviationen och inspirationen! Kram.

Kommentarer
Postat av: Vanessa Ljundahl

Åh vilken mysig liten hörna du har!

2014-12-09 @ 15:03:46
URL: http://vanessaljungdahl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide