Konstnatten 2014

 
Ni glömmer väl inte bort att besöka konstnatten i helgen? Konstnatten är en helg då det går att se konst i alla dess former i varje hörn runt om i falbygden. Alla får delta- unga, gamla, erfarna och oerfarna. Det är det jag gillar mest med denna helg, variationen, och jag lovar att det finns någonting för alla. Jag kommer hålla till i Sagabiografen i Tidaholm med några av mina teckningar, fredagen 26:e kl 18-21, lördagen 27:e 16-01, och söndagen 28:e 11-16. Där ställer jag ut tillsammans med tre andra unga konstnärer. Jag jobbar i helgen och kommer därför bara ha möjlighet att vara på plats fredag och lördag kväll, men alla är varmt väkommna hela helgen! 
 
Bilderna är från min instagram @artbymoa, bättre bilder på jeansjackan och även bilder från helgen, kommer publiceras på bloggen framöver.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Sjuuukt duktig :D

Svar: Tusen tack till dig Ida!
Moa Björnberg

2014-12-10 @ 11:19:50
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide